Zohar (Introduccion, ot 190)

Zohar (Introduccion, ot 190) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- (texto en arameo) קצ) יראה אתפרש לתלת סטרין, תרין מנייהו לית בהו עקרא כדקא יאות, וחד עקרא דיראה: אית ב"נ דדחיל מקב"ה בגין דייחון בנוהי ולא ימותון או דחיל מעונשא דגופיה או דממוניה, וע"ד דחיל ליה תדיר. אשתכח יראה, דאיהו דחיל לקב"ה, לא שוי לעקרא. ואית בר נש דדחיל מן קב"ה בגין דדחיל מעונשא דההוא עלמא, ועונשא דגיהנם. תרין אלין לאו עיקרא דיראה אינון ושרשא דיליה. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- (pronunciacion) Qof-tsadi) yir'ah ateperesh latlat sitron, trin maniiav let bֹhev akura ki-de-ka iaot akura da-yir'ah: iet bar nésh da-dchilu makev HaShem, begin diijon benuhu ve-lo y'moton o dchil mi-aniyshah o di-m'muneim, ve-al da dchil le tadiyr ashetcoch yir'ah, de-ihu dchilu lehab HaShem, lo shaveh le-akura. Ve-iet bar nésh de-dchilu, min ha-kadósh baruch hu, begin de-dchilu mi-aniyshah da-hahu alma, ve-aniyshah da-ghenom. Trin éle lav ikara da-yir'ah, ienun ve-shar’sjá da-yir'ah. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- (español) 190) El miedo se divide en tres aspectos, dos de ellos no hay raiz en ellos y como uno, el es la raiz del miedo: hay un humano que teme al santo, debido a que puedan vivir sus hijos y no mueran o temor del castigo corporal o de sus acciones, y entonces siempre tiene temor, resulta que ese miedo, que el temor al Creador, no fue preparado desde su raiz. Y el temor que tiene el ser humano desde el Santo, bendito sea El, es debido al temor al castigo en este mundo, y el castigo del infierno. (Estos) dos son no esencia del miedo y la raiz del miedo.

Comentarios

Entradas populares de este blog

I Ching

Zohar (Introduccion, ot 252)

33 Letras Tet Jet